МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Види міжнародних досліджень ринкуВнаслідок того, що поведінка на ринку всіх його активних агентів і сама динаміка ринку можуть змінюватися, необхідне проведення дослідницьких робіт. 1 Загальні та попередні дослідження. Мета таких досліджень – визначити комерційний інтерес, що впроваджує країна чи географічна зона. Отримана при цьому інформація використовується для створення міжнародної стратегії підприємства. Ключові питання такого підходу:
Перелік необхідної інформації можна побачити на схемі попередньої оцінки товарообігу і можливих прибутків у даній країні: 2 Дослідження, що дозволяють виявити особливості функціонування іноземного ринку, – це об'єкт дослідження другого типу. Аналіз середовища. Цей тип дослідження повиненвиявити специфічні чуттєві точки середовища. Ці точки можуть знаходиться в правовій і адміністративній сфері. Науково-технічне середовище може стати джерелом ризиків, пов'язаних, наприклад, з більш-менш швидким старінням товарів. Найбільш широкою сферою дослідження, безсумнівно, є соціо-культурне середовище в країні, в які має бути реалізований товар. Будь-який товар, випущений на іноземний ринок, уразливий, оскільки його споживання може наштовхнутися на існуючі звички тому, що один з елементів оформлення може заблокувати продаж по причинах, пов'язаних з місцевими традиціями. Аналіз попиту. Він заслуговує найбільш пильної уваги. «Про смаки не сперечаються» – свідчить старе прислів'я. На різних ринках не тільки різні смаки, але і різні закони, норми, маркірування товарів і т.д. можуть значно відрізнятися один від другого. Аналіз конкуренції. Оцінка сильних і слабких сторін конкуренції - найважливіша мета будь-якого маркетингового дослідження. Мета стратегії підприємства полягає в досягненні найбільших переваг у конкуренції. Контроль за конкурентами дає можливість задовольнити специфічні запити покупця і споживача. Знаючи сильні і слабкі сторони конкурентів, можна оцінити їхній потенціал і цілі, дійсну і майбутню стратегію, майже усі видатні успіхи, які ґрунтуються на концентрації власних кращих сил проти слабких місць конкурентів. Зробити це вдається лише при добре налагодженій системі збору інформації про конкурентів і правильне її використання. З урахуванням специфіки кожної країни можна назвати різні джерела одержання інформації. До них зокрема відносяться дані зовнішньої торгівлі, які публікуються міністерствами і статистичними відомствами. Велику цінність представляє інформація торгово-промислових палат, а також дані, одержані в ході зустрічей і переговорів із представниками ділових кіл. Не слід зневажати спеціальною літературою, каталогами і т.д. Аналіз посередників. Число посередників у збутовій мережі різних країн неоднакове і розходження досить відчутні серед порівняно з промислово-розвинутими країнами і ще значніше стають у країнах Близького Сходу, африканських і південноамериканських країнах. Цим варто займатися будь-якій фірмі, яка використовує у своїй практиці цей маркетинг. Специфіка міжнародних маркетингових досліджень знаходиться в різноманітті реакцій, що спостерігаються, і труднощі реалізації комплексу маркетингу. 4 Спеціальні дослідження, що передують створенню філій. Загальновизнано, що шлях до успішного і довгострокового міжнародного розвитку фірми — це створення закордонних філій. Крім цього, – це ще і неодмінна умова освоєння технології проведення маркетингових досліджень. Як і інші види зовнішньоекономічної діяльності, створення закордонних філій фірми вимагає збору попередньої інформації — у даному разі в таких областях, як:
Переглядів: 9299 Повернутися до змісту: Міжнародний маркетинг |
|||
|