МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||
Принципи та функції маркетингу. Еволюція маркетинкуПринципи маркетингу зумовлюють загальну спрямованість цілей підприємства в області маркетингу. Принципи маркетингу - це вихідні положення ринкової діяльності підприємства, що передбачають знання ринку, пристосування до ринку і активний вплив на нього.
Принципи маркетингуДо основних принципів маркетингу відносяться:
Організація маркетингу на підприємстві передбачає використання функцій маркетингу при взаємодії підприємства з ринком. Функції маркетингу - сукупність видів діяльності, спрямованих на забезпечення ефективної діяльності підприємства.
Функції маркетингу 1. Дослідження ринків, узагальнення результатів вивчення.
Концепція еволюційного розвитку маркетингу
Переглядів: 9215 Повернутися до змісту: Міжнародний маркетинг |
|||||||||||||||||||||
|