МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.1.Загальні відомості про САПР
З науково-технічної точки зору проблема створення САПР зводиться до вирішення наступних чотирьох задач: 1) розробка методики проектування виробів електронної техніки; 2) розробка прикладного математичного забезпечення; 3) створення технічних засобів САПР; 4) створення організаційно-технічного забезпечення. Різноманіття виробів і методологій вирішення цих задач породило величезну розмаїтість САПР. У різних галузях промисловості продуктивність праці при виконанні проектних робіт внаслідок використання САПР вдалося підвищити в кілька разів. Методологія створення САПР у самому загальному вигляді (з точки зору організації робіт) може бути сформульована в такий спосіб: · підготовка кадрів; · організація процесу розробки САПР; · реалізація розподіленої системи керування; · використання апарату штучного інтелекту. Підготовка кадрів. Необхідний новий підхід до інженерної освіти. Насамперед створення гнучких навчальних планів, у яких повинно приділятися час розвитку творчого складу інженера як елемента культури особистості. Організація процесу розробки САПР дозволяє застосування матричної схеми, коли кожен працюючий має посібник з двох напрямків − осях матриці. По одній осі представлене керування по професійних питаннях (кожен інженер підпорядковується керівнику по своїй спеціальності, головному енергетику, головному конструктору і т.д.), по іншій осі − послідовність виконуваних проектів з вказівкою керівника. Звичайно, усяке подвійне підпорядкування вимагає високої кваліфікації керівника і підлеглого. Реалізація розподіленої системи керування − це використання системи, архітектура якої грунтується на аналогії з локальною шинно-орієнтованою мережевою системою зі змаганнями, а усі підсистеми повинні мати рівний доступ до ресурсів, рівний взаємний доступ один до одного, незалежні режими роботи, жорстко відповідати загальносистемним протоколам і правилам. Серед основних областей застосування апарату штучного інтелекту можна виділити наступні: моделювання ігор (шахи й ін.); розпізнавання образів (зорових, слухових, графічних, тактильних і т. д); створення експертних систем; використання природної мови (системи питання − відповідь і системи автоматичного перекладу) і деякі інші (роботика, доказ теорем, інженерні знання). Основними напрямками, що утворюють концептуальну і технічну основу штучного інтелекту, є: 1) відшукання рішень задач, для яких заздалегідь достеменно не відомий прямий шлях вирішення (звичайно це зв'язано з концепцією пошуку в просторі рішень); 2) представлення інформації − фактів, правил, дій, тверджень у такому вигляді, щоб вона не могла бути використана іншими компонентами “розумної системи”; 3) сприйняття, метою якого є добування корисної інформації з зовнішнього світу (наприклад, зорове сприйняття, оволодіння усними чи письмовими природними мовами, тобто розпізнавання образів). Введення методів штучного інтелекту в САПР усуває багато недоліків традиційних методів проектування. Наочним прикладом є кремнієві компілятори – системи автоматичного проектування апаратури.
Читайте також:
|
||||||||
|