Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Етико - психологічні риси стилю керівника і службовий етикет.

Етико - психологічні риси, стилю керівника такі: гуманізм, чуйність, чутливість і довір'я до людей, чесність і скромність, здатність притягувати до себе людей, володіння собою, ввічливість, терпимість, помітність, тощо. В умовах демократії, гласності, госпрозрахунку, і особливо переходу на оренду, орендний, сімейний підряд і створення приватних кооперативів, потрібно більше довіряти людям, частіше застосовувати переконання, педагогічні методи тощо.

Довір'я до людей слід поєднувати з вимогливістю, турботою про них, а в разі потреби - особистим прикладом показувати зразки діяльності. Чесність керівника характеризує його громадську позицію і моральність. Якщо у відносинах керівника виявляється чесність, люди стають благороднішими, порядними, відкритими, сумлінними у роботі. Чесність у справах, у виявленні помилок і недоліків повинні стати нормою життя керівника.

Керівник господарства повинен уміти приваблювати до себе людей. У своїй діяльності керівники повинні використовувати внутрішні етико - психологічні фактори і фактори зовнішнього контакту.

До внутрішніх етико - психологічних факторів належать інтерес до підлеглих, бажання знати коло інтересів людини і при цьому бути уважним слухачем, а також повага до людини, її гідності, правдивість, привітність, ввічливість тощо.

Серед зовнішніх факторів контакту між кадрами управління і підлеглими можна виділити сприйняття підлеглими і спеціалістами одягу, виразу, обличчя, пози, вміння усміхатися, уважності керівника.

Керівник повинен бути ввічливим, навіть у негативних ситуаціях. Керівники і спеціалісти повинні одягатися по - сучасному. Костюм не обов'язково повинен бути модним, але повинен бути випрасуваним, чистим . Поза і вираз обличчя можуть від товкнути людину або наблизити, привабити, притягнути її.

Мистецтво усміхатися - це високе мистецтво і оволодіти ним не дуже просто. Усмішка збагачує тих, кому вона призначена, і не збіднює тих, хто її дарує. Водночас усмішка може знищити людину, якщо в ній нехтування і насмішка. Кадри управління повинні вміти володіти собою, мати велику терпимість. Володіти собою - це моральна якість, що виражається у здатності людини контролювати і регулювати почуття, бажання, звички, нахили і підпорядкувати свою діяльність розв'язанню завдань поставлених перед собою.

Основою етичних, етико - психологічних норм взаємовідносин є етика. Етика вивчає принципи і норми поведінки людей. Службова етика - це сукупність певних обов'язків і норм поведінки, суджень і понять певної професії.

Службова етика кадрів управління формулює моральні принципи і уявлення про обов'язок і честь, отже морально виховує працівників. Вона визначає правила поводження у колективі, у процесі управління людьми, регламентує відносини у системі керівник (спеціаліст) - підлеглий.

Службовий етикет - це сукупність правил поведінки, які скріплюють порядок і форми зовнішнього ставлення до людей. Службовий етикет у нашому суспільстві будується на основі гуманних відносин між робітниками. Службова етика вивчає суттєві аспекти моральних норм поведінки і взаємовідносин, то службовий етикет відображає зовнішній характер цих норм і обов'язків. Етика виражає моральну, а етикет - естетичну сторони вчинку. У реальному житті, управлінській діяльності вони повинні перебувати у гармонії, і в цьому успіх управління колективом. Визначні вище аспекти професійної етики та ділового етикету стосуються і агробізнесової підприємницької діяльності. Вона має такі особливості:

1) цілі діяльності: робити споживача щасливим, радісним; мати добрий бізнес; реалізувати свій інтелектуальний, морально - культурний і професійний потенціал; мати естетичну насолоду, задоволення від підприємництва і причетності до долі споживачів і бізнесменів;

2) принципи підприємства і агробізнесу: гармонія інтересів підприємця і споживача;гуманізаціяпідприємницької та бізнесової діяльності; цілісність і розвиток підприємництва і бізнесу;вміннявибрати основну ланку; ефективність; науковість, відповідальність; єдність культури,моралі ібізнесу (підприємництва);

3) етика і етикет діяльності: споживач повинен виробляти те, що куплять і піклуватися про споживача; споживачі - це люди із плоті і крові, з почуттями, емоціями, традиціями, попитом, матеріальними можливостями; вони заслуговують гуманного, уважного і ввічливого ставлення, підприємець повинен мати здатність привертати до себе, товару і до справи увагу та заінтересованість споживача, а також бути гарантом порядності і чесності; капітал - це не золото, а довіра; виробництво повинно перевищувати те, що хоче споживач; комерція - це мистецтво компромісу; обіцянка підприємця повинна бути рівноцінною укладанню контракту; підприємець певною мірою гравець, гравець в інтелектуальні ігри, в яких азарт, пристрасть, необґрунтований ризик не дають ні яких результатів;

Взагалі немає неризикованих рішень. Ризик - благородна справа, якщо він розумний і науково прорахований; новації у всьому і кожного дня, їх слід відчувати на основі наукової інтуїції; підприємництво - діяльність, що ґрунтується на економічній, організаційній, менеджменти! й, маркетинговій, інформаційній, етичній, психологічній і ін. фізичній культурі;

відповідальність за справу, честь і долю членів колективу і перед споживачем; додержанняетикиринкових відносин; оволодіння мистецтвом розмовляти, усміхатися, мовчати.


Читайте також:

  1. I. При підготовці до переговорів визначите склад делегації і її керівника.
  2. IV. Обов'язки і права керівника та заступника керівника подорожі
  3. Абсолютні синоніми (наприклад, власне мовні й запозичені) в одному тексті ділового стилю вживати не рекомендується.
  4. Автократичний тип керівника.
  5. Анатомо-фізіологічна перебудова організму підлітка та її вплив на його психологічні особливості й поведінку.
  6. Базові (головні, стратегічні) психологічні проблеми управління.
  7. Біологічні і психологічні теорії.
  8. Взаємовідносини керівника з підлеглими.
  9. Виділення ознак канцелярського стилю
  10. Вимоги до вчителя – керівника проектною діяльністю учнів
  11. Вимоги до керівника групи
  12. Вимоги до керівника, правила та принцинципи управління




Переглядів: 865

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
З.Професійно - організаторські риси стилю керівника. | Мистецтво, культура і психологія агробізнесу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.