МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Відпрацювання практичних навичок та вмінь.1. Спілкування з пацієнтом, з метою допомогти адаптуватися до змін у житті у зв’язку із захворюванням 2. Етапні елементи філософії: обов'язки, цінності і чесноти. 3. Деонтологія як частина сестринської справи.
Домашнє завдання
Література: В.В Лойко „Філософія сестринської справи” ,О.Л Задворна, „ Справочник медицинської сестри”1998р.Н.В Пасєчко” Основи сестринської справи”,1999р
Для нотатків: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 2
Дата____________ ІНСТРУКЦІЯ 2 (для студентів ) ПО ПРОВЕДЕННЮ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ З ПРЕДМЕТУ “ОСНОВИ МЕДСЕСТРИНСТВА” ТЕМА: „.Охорона праці в галузі ” Знати: - Етичні елементи філософії медсестринської справи; обов’язки, цінності та чесноти медичної сестри. - Основні принципи медсестринської деонтології, викладені в клятві Флоренс Найтінгейл і Етичному кодексі Міжнародної ради медичних сестер. - Структура навчальної сестринської історії хвороби. - Спілкування як ефективний засіб допомогти людям в адаптації до змін в житті у зв’язку із захворюванням. - Фактори, що сприяють і перешкоджають спілкуванню. - Майстерність письма як форма словесного спілкування з пацієнтами, в яких спостерігається порушення гостроти слуху. - Підтримка комунікативного зв’язку з пацієнтами, нездатними до вербального спілкування. - Самоконтроль медичної сестри при невербальному спілкуванні (вираз обличчя, міміка, жести). - Навчання в медсестринській справі. Сфери навчання: пізнавальна, емоційна, психомоторна. - Умови ефективного навчання. Етапи навчального процесу. - Основні життєво-важливі потреби пацієнта (визначення й основні характеристики). Роль медичної сестри в задоволенні фізіологічних потреб пацієнта. - Можливі проблеми пацієнта, наприклад: дефіцит знань, зниження слуху, зору, порушення сну, рухової активності, відсутність апетиту тощо. - Медсестринські втручання з розв’язання проблем, що виникли. Практичні навички: Ø спілкування з пацієнтом з метою допомогти адаптуватися до змін у житті у зв’язку із захворюванням; Ø вміння проводити бесіду з пацієнтом для виявлення проблем; Ø ведення карти спостереження за пацієнтом; Ø визначення змісту навчання; Ø оцінювання вихідного рівня знань, умінь пацієнта; Ø складання індивідуального плану навчання, реалізація його; Ø допомога задовольняти фізіологічні потреби пацієнта. ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТТЯ. Контроль знань. Переглядів: 1881 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|