МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Формування продажної ціни товарівТЕМА 4. ОПРИБУТКУВАННЯ ТОВАРУ Оприбуткування товару – це оформлення прибутку фірми за рахунок встановлення продажної ціни на поставлені товари, в яку закладена норма прибутку підприємства. Оформлення прибутку товару проводиться безпосередньо після надходження товару на склад в такій послідовності: 1.Перевіряється відповідність фактично отриманого товару з супровідними документами 2.Розноска в картотеці постачальників та персональних картках, при цьому вказуються слідуючі дані: - Дата отримання товару - Артикульний номер, найменування товару - Ціна за одиницю продукції - Сума товару 3.Оформлення прибуткової накладної. Прибуткова накладна оформляється на спеціально розроблених бланках в 2 екземплярах, з зазначенням слідуючих даних: - номер прибуткової накладної - дата оприбуткованого товару - кому направлено товар - фірма постачальник - назва документа на основі якого проводиться оприбуткування товару - номер по порядку - артикульний номер, найменування товару, кількість - закупівельна ціна за одиницю продукції - надбавка на кожний вид товару окремо в розмірі 20% - продажна ціна товару (закупівельна ціна + сума надбавки) - сума товару за проданими цінами - загальна сума прибутку В Україні застосовуються такі види цін: державні фіксовані, регульовані, вільні. На оптових підприємствах ціни формуються з таким розрахунком, щоб покрити затрати й отримати прибуток. На схемі подамо формування вільних цін на товари, що надходять від виробника до покупця – оптового торговця. Розглянемо формування продажної ціни за методом повних витрат, який часто застосовується на підприємствах оптової торгівлі. Наведемо формулу визначення ціни продажу методом повних витрат: Продажна ціна = Планова собівартість товарів + Планований прибуток + ПДВ. Планова собівартість товару: Ст = Впер + (Впер х Витр / 100) = Впер х (1 + Витр / 100). де Впер — первісна вартість товару; Витр — відсоток витрат. Розглянемо його докладніше. Витрати, здійснені при реалізації товарів, складаються з адміністративних витрат і витрат на збут. Оскільки вони не можуть бути віднесені до кожного виду товарів, що реалізовуються, а тільки до їх загальної суми, застосовується показник "відсоток витрат". Він визначається або виходячи з даних попередніх періодів (квартал, місяць), або на основі планованих витрат. Відсоток витрат розраховується за формулою Витр = (Ва + Вз) : Втпр х 100. де Ва — адміністративні витрати; Вз — витрати на збут; Втпр — вартість придбаних у попередньому періоді товарів. Планований прибуток визначається виходячи із прийнятого на підприємстві відсотка рентабельності, який може бути загальним за підприємством, а може бути встановлений окремо для кожного виду товарів. Планований прибуток визначається за формулою Пп = Ст х Р : 100, де Р — рентабельність. При формуванні продажної ціни товарів слід ураховувати: • граничну продажну ціну — продаж цього товару за цінами, нижчими від неї, стає нерентабельним; • фактичну продажну ціну — ціну товарів, що встановлюється підприємством з урахуванням знижок або націнок. Система знижок стимулює збут товарів. Підприємство може надавати різноманітні знижки, що має бути оформлено наказом про комерційну політику. Після формування продажних цін на товари в оптовій торгівлі бухгалтерські проведення не робляться. Продажні ціни фіксуються у прайс-листах та інших документах. Читайте також:
|
||||||||
|