МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Робоча програма дисципліниМета та завдання Навчальна дисципліна ″Утилізація та рекуперація відходів″ входить до циклу дисциплін самостійного вибору ВНЗ. У поєднанні з іншими дисциплінами цього циклу вона забезпечує базову підготовку бакалаврів напряму ″Екологія″. В ній використовуються знання з фізики, хімії, біології, екології, математики та інших наук, що вивчаються майбутніми студентами у середній школі. Набуті знання і вміння використовуються при подальшому вивченні фахових дисциплін. Мета вивчення дисципліни – засвоєння знань та придбання навичок, необхідних для раціонального вибору технологій утилізації шкідливих речовин у промисловості. У результаті вивчення дисципліни студент повинен знати: - основи фізики, хімії та технології сучасних методів утилізації відходів споживання; - особливості відходів металургійних підприємств; - засоби утилізації металургійних відходів; - основне технологічне обладнання, що використовується при утилізації. вміти: - застосовувати отримані знання для вирішення конкретних науково-практичних, виробничих, педагогічних, інформаційно-пошукових, методичних і інших завдань; - визначити процес, за яким оптимальніше утилізувати відходи; - визначати склад сполук, які при цьому будуть виникати, та їх вплив на навколишнє середовище; - розраховувати масообмінні процеси теплообмінників, які використовуються у металургії; Критерієм успішності є отримання позитивної оцінки при складанні іспиту у тестовій формі, а засобом діагностики успішності навчання є комплект тестових завдань щодо складання іспиту. Розподіл навчальних годин
Зміст дисципліни Тема 1. Терміни та основні положення поводження з відходами. Зміст, цілі і завдання дисципліни. Зміна елементів природного середовища під впливом відходів. Основні поняття. Класифікація відходів: за джерелами виникнення, за агрегатним станом, по токсичності і небезпеці, за способами поводження з ними.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|