МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Туристична індустріяКомерційна спрямованість туристських підприємств приводить до появи туристського і сервісного бізнесу, а також до створення спеціалізованої галузі по виробництву сувенірів і товарів туристського призначення. Ця обставина дозволяє виділити туризм і сервіс в самостійний комплекс туристсько-сервісних підприємств. Сучасна система туризму організаційно включає наступні господарюючі суб'єкти: - фірми-виробники туристських послуг (лікарні, санаторії, здравниці, бази відпочинку, ділові консультації і ін.); - фірми-туроператори, тобто фірми по розробці і реалізації туристського продукту переважно на оптовій основі; - фірми-турагенти, виступаючі як продавці туристського продукту, сформованого туроператорами; - спеціалізовані фірми, надаючі послуги з розміщення (пансіонати, будинки відпочинку, мотелі, готелі, кемпінги і ін.); - спеціалізовані підприємства харчування (ресторани, бари, кафе, столові і ін.); - спеціалізовані транспортні підприємства (авіаційні підприємства, автопідприємства, залізничні відомства, підприємства морського і річкового транспорту і т. д.); - підприємства торгівлі і торгові фірми, що спеціалізують на товарах для туристів; - підприємства сфери дозвілля в туризмі (кіноконцертні зали, зали ігрових автоматів і ін.); - рекламно-інформаційні туристські установи (рекламні агентства і бюро, інформаційно-туристські центри і т. д.); - державні підприємства (національні, регіональні, муніципальні підприємства унітарного або акціонерного характеру, що займаються туризмом на комерційних початках). В туризмі переплетені практично всі види обслуговування споживача. Структуровані по певних ознаках вони в своїй сукупності утворюють туристську індустрію. Таким чином, туристська індустрія є сукупністю засобів розміщення, транспортних засобів, об'єктів громадського харчування, розважального, пізнавального, ділового, оздоровчого, спортивного і іншого призначення, організацій, що здійснюють екскурсійні послуги і послуги гідів-перекладачів. Туристська індустрія має свій в розпорядженні солідну матеріально-технічну базу, забезпечує зайнятість великого числа людей і взаємодіє майже зі всіма галузями народногосподарського комплексу. Якщо туристську індустрію розглядати в більш широкому плані, то це — самостійний народногосподарський комплекс, оскільки окрім перерахованих суб'єктів, які безпосередньо пов'язані з туризмом, в неї входять і різні спеціалізовані підприємства, що не мають яскраво вираженого туристського характеру. Їх можна назвати «вторинними для туризму галузями». До таких галузей відносяться пасажирський транспорт (повітряний, водний, автомобільний, залізничний) з його розгалуженою сіттю технічних служб, транспортне машинобудування і автомобілебудування, паливна промисловість, капітальне і дорожнє будівництво, виробництво сувенірів, харчова промисловість, багато галузей сільського господарства і т. д., а також сфера послуг, якими користується турист. З економічної точки зору туристська індустрія — це виробничо-майновий комплекс, об'єднуючий матеріально-технічну базу, сировину і робочу силу. Важке фінансове положення російської економіки, яке спостерігалося в 1990-е роки, позначилося і на розвитку вітчизняного туризму. Була порушена відтворювальна структура національного туризму на користь виїзного і в збиток внутрішньому і в'їзному туризму. В 1990 році число санаторно-курортних організацій і організацій відпочинку в Росії складало 7431, число будинків і пансіонатів відпочинку — 542, туристських баз — 493; в 1999 році — відповідно 4976 (скоротилося на 33%), 396 (скоротилося на 29,6%) і 200 (скоротилося на 59,4%).' Чисельність іноземних громадян, прибулих до Росії в 1999 році, зросла до 7102 тис. людина (113,1% від рівня 1998 року), а чисельність російських громадян, що виїжджали за межу, склала 8499 тис. людина (100,2% в порівнянні з 1998 роком), у тому числі з метою туризму — 1924 тис. людина (в 1998 році — 2580 тис. людина).2 Принципово нова економічна ситуація у сфері російського туризму загострила проблеми його виживання і розвитку в умовах конкуренції на світовому туристському ринку. Економіка російського туризму повинна надати належну увагу його розвитку у всіх проявах і формах.
|
||||||||
|