МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Рекреаційні потреби: зміст, класифікація, характерні риси, способи задоволення.Рекреаційні потреби –необхідність у психофізіологічному і духовно-інтелектуальному розвитку сил людини. Рекреаційні потреби – це вимоги до умов відновлення сил людини. Рекреаційну діяльність визначають суспільні, групові й індивідуальні рекреаційні потреби. Суспільні рекреаційні потреби - це потреби всього суспільства у відновленні фізичних і психологічних сил, а також усебічний розвиток усіх його членів. Групові рекреаційні потреби відбивають зміст потреб визначених соціальних і вікових груп населення. Індивідуальні рекреаційні потреби містять у собі множину рекреаційних занять, що задовольняють ці потреби в зміні звичної обстановки, у відновленні здоров'я, знятті втоми, у пізнанні навколишнього світу, у подоланні перешкод, задоволенні естетичних потреб, у духовному збагаченні, утечі від повсякденності і т.д. Усі суспільні потреби реалізуються шляхом задоволення різноманітних групових і особистих потреб. Формування рекреаційних потреб відбувається під впливом таких чинників: 1. Соціально-економічні чинники: - рівень матеріального статку масового споживача; - рівень цін на рекреаційні товари та послуги; - наявність вільного часу; - доступність інформації (реклама) про рекреаційні об’єкти та послуги - рівень розвитку інфрастуктури і транспортних засобів; - тривалість відпусток; - соціальний і фаховий склад населення; - рівень культурного життя; - рухливість населення; - національні традиції. 2. Демографічні чинники: - співвідношення міського і сільського населення (ступінь урбанізації); - статево-вікова структура населення; - склад і розмір сім'ї (сімейний стан); - особливості розселення; - освіта, професія; - соціальний стан (статус). 3. Особистісно-поведінкові чинники: - індивідуальні особливості; - стиль життя; - інтереси; - система духовних цінностей; - мотивація рекреаційної діяльності. 4. Соціально-психологічні чинники: - інтенсивність культурних і ділових зв'язків (комунікабельність), - тип культурного життя; - вплив моди; - ціннісні орієнтації особистості; - традиції проведення відпочинку. 5. Медико-біологічні чинники: - стан здоров'я населення. 6. Природні чинники: - природна зона, у який живе людина; - особливості географічного положення стосовно моря, гір і т.п. 7. Ресурсно-екологічні чинники: - масштаби і забезпеченість території рекреаційними ресурсами; - екологічний стан довкілля. 8. Політичні чинники: - безпека рекреаційних регіонів і об’єктів; - відсутність збройних конфліктів, тероризму, піратства; - дотримання міжнародних норм і правил щодо прав і свобод людини.
|
||||||||
|