МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Типове завдання модульної контрольної роботи за змістовним модулем 4Відмітьте правильні, на Вашу думку, відповіді. 1. Предметом природоохоронного права є: а) відпочинок у національному парку; б) внутрішньогосподарський землеустрій у сільськогосподарському угідді; в) комплексна забудова мікрорайону міста; г) встановлення охоронних обмежень за договором із власником земельної ділянки.
2. Лікувально-оздоровчими зонами є: а) території, на яких розташовані лікувальні заклади державної форми власності. б) території, які мають виражені природні лікувальні фактори, сприятливі для лікування і оздоровлення людей; в) території, що мають природні властивості, сприятливі для відпочинку та оздоровлення; г) перша та друга зони округу санітарної охорони курортів.
3. До складу екологічної мережі не належать: а) території та об'єкти природно-заповідного фонду; б) землі водного фонду; в) особливо цінні сільськогосподарські угіддя; г) територіальне море.
4. Екологічна безпека становить: а) об’єкт права екологічної безпеки; б) предмет права екологічної безпеки; в) підставу виникнення правовідносин в сфері забезпечення екологічної безпеки; г) мету державного-правового регулювання.
5. Об’єктом антропоохоронних відносин є: а) екологічна безпека; б) людина; в) природні ресурси; г) правовий режим територій, що зазнали негативних змін внаслідок надзвичайних екологічних ситуацій.
6. До органів державного управління в сфері забезпечення екологічної безпеки спеціальної компетенції не відноситься: а) Міністерство охорони здоров’я України; б) Міністерство охорони навколишнього природного середовища України; в) Міністерство внутрішніх справ України; г) Державна служба України з надзвичайних ситуацій. 7. Зона надзвичайної екологічної ситуації це: а) територія України, на якій виникла техногенна аварія, катастрофа чи природне стихійне лихо; б) окрема місцевість України, на якій виникла надзвичайна екологічна ситуація; в) окрема територія України, на якій відбулися негативні зміни в навколишньому природному середовищу; г) територія, визначена спеціальним рішенням Кабінету Міністрів, із обмеженим режимом в'їзду-виїзду та перебування.
8. Відповідно до Закону України „Про об'єкти підвищеної небезпеки” об’єкт визнається об'єктом підвищеної небезпеки в залежності від критерію: а) виду діяльності, що здійснюється; б) кількості працівників, які працюють на об’єкті; в) кількості порогової маси небезпечних речовин; г) результатів екологічної експертизи об’єкту.
9. У Законі України „Про відходи” небезпечними визначаються: а) відходи, щодо яких прийнято рішення Кабінетом Міністрів України про віднесення до небезпечних; б) відходи, що мають такі фізичні, хімічні, біологічні чи інші небезпечні властивості, які створюють або можуть створити значну небезпеку для навколишнього природного середовища і здоров'я людини та які потребують спеціальних методів і засобів поводження з ними; в) відходи промислового виробництва; г) відходи, що мають такі властивості, які погіршують стан здоров’я людини.
10. Міжнародне екологічне право це: а) система міжнародних договорів з питань охорони навколишнього природного середовища, ратифікованих ВР України; б) система принципів міжнародного співробітництва та засобів політичного впливу у сфері охорони навколишнього середовища; в) система міжнародних відносин у сфері використання та відтворення природних результатів, охорони навколишнього природного середовища; г) система принципів та норм, що врегульовують міжнародні зносини у сфері використання та відтворення природних результатів, охорони навколишнього природного середовища.
Читайте також:
|
||||||||
|