МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||
Універсальна динамічна характеристика автомобіля
Універсальна динамічна характеристика (рис. 2.3, 2.4) відображає залежність динамічних якостей автомобіля (автопоїзда) у різних варіантах його вагового завантаження від швидкості руху. Ця характеристика, окрім нижньої осі абсцис з нанесеними на ній поступальними швидкостями руху автомобіля V, має верхню вісь абсцис, на якій відкладаються в масштабі значення коефіцієнта завантаження автомобіля Г=1,2,...,k. Коефіцієнт завантаження дорівнює відношенню заданої експлуатаційної ваги Gа автомобіля (автопоїзда) до його власної мінімальної експлуатаційної ваги Gо (Г = Gа/Gо). Мінімальне значення коефіцієнта завантаження (Гmin=1) відповідав руху незавантаженого автомобіля без причепа. Побудова універсальної динамічної характеристики здійснюється наступним чином. Від ординати 0D1, (рис. 2.3, 2.4), на якій нанесена цифрова шкала динамічного фактора незавантаженого автомобіля Г=1, вправо через рівні інтервали проводять ординати Г=2, Г=3,..., Г=k. На ординаті Г=2 наносять масштабну шкалу D2, масштабний коефіцієнт якої вдвоє меншій, ніж на ординаті 0D1, (μD2=0,5μD1). Похилими прямими з'єднуються точки, що відповідають однаковим значенням динамічного фактора на ординатах Г=1 і Г=2. Точки перетину цих прямих з іншими ординатами утворюють на них масштабні шкали динамічного фактора μDk=0,5μD1/Гk для відповідних значень коефіцієнтів вагового завантаження автомобіля. Для визначення динамічного фактора за будь-якого завантаження автомобіля вираховують значення Г, що відкладається у масштабі на верхній осі абсцис, і через отриману точку проводять вертикаль. У точках перетину вертикалі з похилими прямими динамічного фактора отримуємо його числове значення. За допомогою універсальної динамічної характеристики для різних шляхових і навантажувальних умов роботи автомобіля, під час усталеного руху можна розв'язувати наступні експлуатаційні задачі, зокрема визначати: -передачі, на яких може працювати автомобіль, та максимальну швидкість Vmax його руху у заданих дорожніх умовах ψ із завантаженням Г; - найбільші дорожні опори, які може подолати автомобіль, рівномірно рухаючись на різних передачах при різних завантаженнях; – максимальний кут підйому і який може подолати автомобіль на різних передачах під час рівномірного руху за відомих f і Г з виразу: і = D – f, (2.22) -де f – коефіцієнт опору коченню; – максимальне прискорення jmax, яке може розвинути автомобіль на різних передачах за відомих, ψ і Г з виразу: , (2.23) де δоб – коефіцієнт обертових мас; -максимальну вагу причепа Gп max, який може буксирувати автомобіль на різних передачах у заданих дорожніх умовах ψ, і вагу Gв вантажу, що може перевозити автомобіль; -час перебування в дорозі автомобіля за відомими дорожніми умовами ψ і довжиною ділянки S дороги.
Читайте також:
|
|||||||||||
|