МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
УРОК № 33 ЖАНРИ ЗУСТРІЧАЮТЬСЯМета уроку : Навчальна: учити школярів визначати характерні ознаки музичних жанрів, їх особливості та поєднання, інтерпретувати музичні твори, усвідомлюючи єдність змісту і форми, висловлювати оцінювальні судження щодо музики різних жанрів; Розвивальна: розвивати естетичне ставлення до музичної діяльності, вокально-хорові навички; Виховна: прищеплювати учням толерантність, зацікавленість творами світової музичної спадщини. Музичний матеріал: українська народна пісня «Журавель», IV частина Другої симфонії П. Чайковського, «Вальс-фантазія» М. Глінки. Наочні посібники: нотна хрестоматія; портрети П. Чайковського, М. Глінки; іграшковий або дитячий музичний інструмент для ділової гри «Ланцюжок». Обладнання:ТЗН, фонохрестоматія. Тип уроку: комбінований урок. ХІД УРОКУ Учні входять до класу під музичний супровід («Вальс-фантазія» М. Глінки). ВСТУПНА ЧАСТИНА Організаційний момент . Повідомлення теми, мети, завдань уроку (теми семестру та уроку написані на дошці) Мотивація навчальної діяльності Учитель. Іноді в музиці відбувається взаємопроникнення жанрів: танець перетворюється на веселу пісню, етюд, який призначений для удосконалення техніки музиканта, стає картиною, а пісня перетворюється на концерт. Саме з такою музикою, де зустрічаються різні жанри, ми сьогодні познайомимося. Актуалізація опорних знань Ділова гра «Ланцюжок» Методичний коментар. Тема ділової гри — «Жанри симфонічної музики». Учням пропонується повторити основні терміни й поняття, які було засвоєно на попередніх уроках і буде застосовано на поточному. У пригоді вчителеві стануть іграшковий або дитячий музичний інструмент. Ведучий (учитель) називає певне поняття і передає іграшку пер-шому учаснику, той відповідає і передає другому учаснику, ставлячи нове запитання. Другий учасник, у свою чергу, ставить запитання наступному учасникові гри, і в такий спосіб гра триває. Доцільно обрати «рятівників» з-поміж учнів із високим рівнем навчальних досягнень, до яких у разі необхідності можна звернутися по допомогу, передаючи їм іграшку зі словами «Допоможіть, будь ласка». Ключові поняття: симфонія, симфонічний оркестр, музичні ін-струменти, диригент, народна пісня. ОСНОВНА ЧАСТИНА Читайте також:
|
||||||||
|