МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
УРОК № 29 СИМФОНІЯ (продовження)Мета уроку : Навчальна: закріплювати розуміння учнями поняття симфонія; вчити обґрунтовувати власне розуміння специфіки змісту творів музичного мистецтва, використовувати набуті предметні компетенції у процесі творчоїсамореалізації; розширювати уявлення учнів про музичні жанри, про значення взаємодії різних видів мистецтва; Розвивальна: розвивати вміння учнів висловлювати враження від творів музичного мистецтва, аналізувати їх; Виховна: прищеплювати учням естетичний смак, зацікавленість симфонічною музикою. Музичний матеріал: симфонія № 3 «Героїчна» Л. ван Бетховена, «Добрий маг» О. Шпака. Наочні посібники: нотна хрестоматія; портрет Л. ван Бетховена; зображення скульптури Й. Пінзеля «Святий Юрій на здибленому коні вражає дракона»; схеми; іграшковий або дитячий музичний інструмент для ділової гри. Обладнання: ТЗН, фонохрестоматія. Тип уроку: комбінований урок. ХІД УРОКУ: Учні входять до класу під музичний супровід (симфонія № З «Героїчна» Л. ван Бетховена). ВСТУПНА ЧАСТИНА Організаційний момент. Повідомлення теми, мети, завдань уроку (теми семестру та уроку написані на дошці) Мотивація навчальної діяльності Учитель. Як ви вважаєте, що це таке — героїчний вчинок? Чи траплялися вам у житті герої або героїчні вчинки? Саме таку музику, яка змальовує, передає та викликає в нас відчуття героїзму, героїчні вчинки та настрої, ми й слухатимемо сьогодні на уроці. Актуалізація опорних знань Ділова гра «Ланцюжок» Методичний коментар. Тема ділової гри — «Симфонія». Учням пропонується повторити основні терміни й поняття, які було засвоєно на попередніх уроках і буде застосовано на поточному. У пригоді вчителеві стануть іграшковий або дитячий музичний інструмент. Ведучий (учитель) називає певне поняття і передає іграшку першому учаснику, той відповідає і передає другому учаснику, ставлячи нове запитання. Другий учасник, у свою чергу, ставить запитання наступному учасникові гри, і в такий спосіб гра триває. Доцільно обрати «рятівників» з-поміж учнів із високим рівнем навчальних досягнень, до яких у разі необхідності можна звернутися по допомогу, передаючи їм іграшку зі словами «Допоможіть, будь ласка». Ключові поняття: реприза, розробка, кода, головна тема, побічна тема, сонатна форма, цикл, симфонія. ОСНОВНА ЧАСТИНА Читайте також:
|
||||||||
|