МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
IV. Перевірка розв’язання і відповідьІІІ. Розв’язування задачі Способи розв’язування задач: 1. Арифметичний: діями, діями з поясненнями, питання і дія, виразом. 2.Алгебраїчний (через х, складають рівняння, розв’язують рівняння і дають відповідь на запитання). 3.Графічний. 4.Практичний. 1. Звіряння з відповіддю. 2. Співставлення відповіді задачі з даними у ній. 3. Складання, розв’язування задачі оберненої до даної задачі. 4. Розв’язання задачі кількома способами.
Задача З першої ділянки зібрали 35 кг моркви, а з другої у 5 разів менше. Усю моркву розклали у 6 ящиків порівну. Скільки кілограмів моркви стало в одному ящику? Вивчення умови задачі - Про що йде мова в задачі? - Скільки було ділянок? - Скільки моркви зібрали з першої ділянки? - Що сказано про моркву, яку зібрали з другої ділянки? - Скільки ящиків одержали з морквою? - Як розклали моркву в ящики? - Про що запитується в задачі? Розбір задачі синтетичним способом - Відомо, що з першої ділянки зібрали 35 кг моркви, а з другої – у 5 разів менше. Що ми можемо дізнатися з цих даних? (Скільки моркви зібрали з другої ділянки.) Якою дією? (Дією ділення.) Чому? Який вираз складемо? - Дізналися скільки моркви зібрали з другої ділянки. Чи можемо знайти скільки зібрали кг моркви з обох ділянок разом? (Так) Якою дією? Чому? Який вираз складемо? - Знайшли скільки зібрали всього моркви і знаємо, що її розклали у 6 ящиків порівно. Тепер можемо знайти скільки моркви в одному ящику? Якою дією? Чому? Який вираз складемо? - Отже, яка 1 (2, 3) дія. Розбір задачі аналітичним способом - Чи можемо відразу дати відповідь на запитання задачі? (Ні) - Що треба знати, щоб відповісти на запитання задачі? (Треба знати, скільки всього моркви зібрали з обох ділянок і кількість ящиків, у які розклали моркву). - Скільки ящиків було – відомо, а скільки кілограмів моркви зібрали – невідомо. Що треба знати, щоб знайти, скільки всього зібрали моркви? (Треба знати, скільки кілограмів моркви зібрали з першої і другої ділянки). - З першої ділянки зібрали 35 кг, а з другої – невідомо. Як дізнатися скільки моркви зібрали з другої ділянки? Якою дією? Чому? - Отже, яка 1 (2, 3) дія Розв’язання задачі 1) 35 : 5 = 7 (кг) – моркви зібрали з другої ділянки; 2) 35 + 7 = 42 (кг) – моркви зібрали з обох ділянок; 3) 42 : 6 = 7 (кг) Відповідь: 7 кг моркви стало в одному ящику. Перевірка розв’язання і відповідь Обернена задача З першої ділянки зібрали 35 кг моркви, а з другої – у 5 разів менше. Усю моркву розклали порівну по 7 кг в ящики. Скільки ящиків стало з морквою?
1) 35 : 5 = 7 (кг) – моркви зібрали з другої ділянки; 2) 35 + 7 = 42 (кг) – моркви зібрали з обох ділянок; 3) 42 : 7 = 6 (ящ.) Відповідь: 6 ящиків стало з морквою.
3. Заключна частина: 3.1. Загальний висновок. 3.2. Відповіді на запитання студентів. 3.3. Д/з.: Богданович М.В., Козак М.В., Король Я.А. Методика викладання математики в початкових класах: Навч. посібник. – 2-ге вид., перероб. і доп. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2001. – 368 с. (§ 36, § 37, § 38) Показати методику над задачею: В автопарку було 13 вантажних автомобілів, а легкових – на 8 менше. Під’їхало ще 6 легкових автомобілів. Скільки легкових автомобілів стало в автопарку?
Читайте також:
|
||||||||
|