МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Урок 292, 3 План Урок 28 ТЕМА: Особливості природи Антарктиди. Природні ресурси. МЕТА: Н: сформувати в учнів систему знань про природу Антарктиди; систематизувати поняття учнівпро особливості рельєфу материка; В: підвести учнів до розуміння унікальності антарктичної природи та необхідності ощадливого до неї ставлення. Р: Розвивати логічне мислення, вміння працювати із джерелами знань. Обладнання: карта Антарктиди, картини природи материка, підручники, атласи. Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу. ХІД УРОКУ 1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ 2. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І УМІНЬ УЧНІВ Бесіда за запитаннями і завданнями. 3. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ І ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ. Розповідь учителя. 4. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ 1. Які причини вічного холоду в Антарктиді? Причини, що обумовили суворість антарктичного клімату: ‑ відсутність хмарності. ‑ льодовиковий покрив відбиває 90% сонячного тепла, яке надходить на материк. Головними особливостями клімату материка є холод і сухість. На більшій частині Антарктиди температура січня нижча за -48 С, тат зафіксованв найнижча температура в світі:‑ 89,3 С. На більшій частині материка температура не підіймається вище – 32 С, тоді як на всіх інших материках цей показник перевищиє 0 С. Найтепліший місяць в Антакртиді – січень, найвища температура січня зафіксована на Антарктичному півострові: +1 С Охарактеризуємо за допомогою карти рельєф Антарктиди. Сучасні дослідження довели, що Антарктида – материк, бо земна кора тут у кілька разів товща, ніж під океаном. В основі Антарктиди лежить Антарктична платформа. Учені довели, що в центрі Антарктиди під льодом розташовані гори довжиною 1000 км., та висотою 3000м. над рівнем моря. Якщо порівняти висоту Антарктиди з висотою інших материків, то виявиться, що вона разом з льодовиками вища. Середня висота Євразії, Африки, Америки складає близько 725 м. над рівнем моря, тоді як Антарктиди – близько 2200м., а Південий полюс лежить на висоті 2765 м. над рівнем океану. В Антарктиді продовжується горотворення, про це свідчить наявність діючого вулкану Еребус на острові Росса. Надра материка містять багато корисних копалин: вугілля, мідь, хром, нікель, графіт, золото – разом близько 150 копалин. Льодовиковий покрив Антарктиди займає 96% території, тільки 4% припадає на скелі та гірські хребти. Антарктида – це безкраї простори снігу та льоду, що і складають її льодовиковий покрив. Форма поверхні льодовикового покриву Антарктиди – з пологими схилами в бік моря – майже не змінюється. Така форма материкового льодового щита обумовлена розтіканням льоду, який постійно рухається від центру до країв. Швидкість руху дуже мала в центральних частинах, але вона зростає до країв, сягаючи кількох метрів на рік. Органічний світ Антарктиди розповсюджений у прибережних зонах – водах і землях. Наземна рослинність на вільних від льоду ділянках представлена різними видами рослин, переважно мохами і лишайниками. Рослинність внутрішніх вод представлена насамперед кількома видами водорослей. Біологічні ресурси Антарктики великі, але людина легко може знищити їх. Тому їх вивчення, розробка та впровадження раціональних способів природокористування – нагальна проблема людства! ПІДСУМОК УРОКУ (згідно до навчальних питань) ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ опрацювати відповідний текст у підручнику, нанести на контурну карту переважаючі напрямки вітру в липні та в січні. ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ТЕМА:Географічне положення Північної Америки. Історія відкриття та освоєння материка. МЕТА: Н: сформувати в учнів систему знань про основні риси географічного положення Північної Америки; В: Виховувати точність і уважність, трудову і мовну культуру Р:закріпити практичні вміння учнів складати географічну характеристику материка за допомогою карти; поглибити та систематизуватизнання учнів про відкриття та дослідження Північної Америки. Обладнання: фізична карта Північної Америки, атласи, підручники, каритни природи материка Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу ХІД УРОКУ: ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ ТА УМІНЬ УЧНІВ Бесіда за запитаннями. 1. За яким планом вивчають материк? МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ Розповідь учителя. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
|
||||||||
|