МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ПРАКТИЧНА РОБОТА №3Урок 4 ВИСНОВОК ЗАВДАННЯ за практикумом Практична робота №2 Урок 3 ВИСНОВОК. ДОДАТКОВІ ЗАВДАННЯ (стор 3 зошита для практичних робіт). ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Тема: Аналіз карти будови земної кори з метою виявлення закономірностей у розміщення стійких і рухливих ділянок земної кори та форм рельєфу, що їм відповідають. Мета: Н:роботи: закріпити знання про літосферні плити, сейсмічні пояси, платформи, області складчастості й форми рельєфу; розвивати вміння комплексного використання карти атласу для виявлення закономірностей у розміщенні стійких і рухливих ділянок земної кори та форм рельєфу, що їм відповідають; В: Виховувати мовну, розумову культуру, трудові навички. Р: закріпити знання про причини, що зумовлюють ці закономірності. Обладнання: карта будови земної кори, фізична карта світу. ХІД УРОКУ 1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ 2. ВИКОНАННЯ ПРАКТИЧНОЇ РОБОТИ Ознайомлення учнів з основними поняттями і термінами, які будуть використані у ході виконання практичної роботи. Літосферні плити – величезні блоки земної кори й верхньої мантії, обмежені з усіх боків сейсмічно активними зонами (поясами). Платформа – велика, стійка, відносно рівна ділянка земної кори. Області складчастості – зони взаємодії літосферних плит, у яких земна кора зминається у складки. Форми рельєфу – окремі нерівності літосфери, які розрізняються за висотою й утворенням. Карта будови земної кори – карта, що відображає розташування основних структур земної кори, їхнє походження й вік. Укажіть причини закономірностей у розміщенні стійких і рухливих ділянок земної кори та форм рельєфу, що їм відповідають. ДОДАТКОВІ ЗАВДАННЯ (стор. 5 зошит для практичних робіт) виконується за бажанням учнів. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________ Тема: Аналіз карти кліматичних поясів і областей із метою виявлення закономірностей у розміщення типів клімату Землі. Мета: Н: закріпити поняття „тип клімату”, „кліматичний пояс”, „кліматична область”; розвивати знання про закономірності в розміщенні основних типів клімату по території Землі й причини, що їх обумовлюють; В: Виховувати культуру праці, розумову культуру. Р: розвивати вміння користуватися картами кліматичних поясів і областей. Обладнання: карта кліматичних поясів, Контурна карта (стор. 50-51) ХІД УРОКУ
Ознайомлення учнів з основними поняттями і термінами, що будуть використані при виконання практичної роботи. Клімат – багаторічний режим погоди характерний для даної місцевості. Тип клімату – сукупність кліматичних показників, характерних для даної території. Кліматичний пояс – територія земної поверхні, що має характер широтного поясу з однорідним кліматом. Кліматична область – частина кліматичного поясу, що має певний тип клімату. Карта кліматичних поясів – карта, що відображає кліматичне районування території, із нанесеними кордонами кліматичних поясів і областей (типів клімату). Читайте також:
|
||||||||
|