МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Представники зообентосу
2.4.3. Розрахунок індексу Вудівіса.
Оцінка якості води виходячи з індексу запропонованого Вудівісом здійснюється за макробезхребетними, які живуть в товщі води і на дні, включаючи підводні споруди. Для того щоб оцінити якість води або стан водойми необхідно: 1. Визначити які індикаторні групи організмів мешкають у річці. Пошук починають із самих чутливих до забруднення личинок веснянок (Plecoptera), одноденок (Ephemeroptera), волохокрильців (Trichoptera), тобто, в такому ж самому порядку, як вони розміщені в табл. ”Індикаторні групи макробезхребетних”. Якщо у водоймі є личинки веснянок, то далі роботу треба вести за першим чи другим рядком таблиці робочої шкали для визначення біотичного індексу. Якщо знайдено кілька видів веснянок то працюємо з першим рядком, якщо тільки один – то з другим рядком. Якщо веснянок не знайдено то шукають личинки одноденок. Якщо вони є то в залежності від кількості знайдених видів працюємо з третім рядком шкали (більше 1 виду) або з четвертим рядком (тільки 1 вид). Якщо одноденок не виявлено, то звертають увагу на наявність личинок волохокрильців і відповідно працюють з п’ятою стрічкою (більше 1 виду) або шостою стрічкою (1 вид) шкали. Якщо волохокрильців не виявлено то шукають бокоплавів, віслючків, тубіфіциди, хірономіди і відповідно працюють з восьмою і т.д. шкалою. 2. Далі необхідно оцінити різноманітність бентосних організмів. Треба визначити кількість ”груп” бентосних організмів у пробі (у групу входять вісі види представлені в табл. ”Індикаторні групи макробезхребетних”). Визначивши кількість ”груп” у пробі знаходять відповідний стовпчик на робочій шкалі. 3. На перехресті рядків і стовпчиків на робочій шкалі отримують значення біотичного індексу. Відповідно до цього індексу визначають клас якості води:
- блакитний колір – вода дуже чиста – І клас - зелений колір – вода чиста – ІІ клас - жовтий колір – вода забруднена – ІІІ клас - помаранчевий колір – вода брудна – IV клас - червоний колір – вода дуже брудна – V клас
Переглядів: 1354 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|