Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Слухання музики

Учитель. Послухайте «Святкову увертюру» Д. Шостаковича та дайте відповідь на запитання.

· Що спільного в образному змісті увертюри до опери «Семіраміда» Дж. Россіні та «Святкової увертюри» Д. Шостаковича?

Слухання «Святковоїувертюри» Д. Шостаковича

Вокально-хорова робота

Розспівування

Продовження розучування пісні «Добрий маг» О. Шпака

Робота над літературним та музичним текстом пісні (звернути увагу на кульмінацію кожної фрази), проспівуванням голосних та чіткою вимовою приголосних звуків

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

Підбиття підсумків уроку

Учитель. «Завдяки своїм операм „Севільський цирульник", „Семіраміда" Дж. Россіні увійшов в історію музики вічним сонцем Італії»,— так сказав про композитора німецький поет Генріх Гейне.

Бліцопитування

· Яку форму використав Дж. Россіні в увертюрі до опери «Семіраміда»?

· Які особливості драматургії характерні для увертюри до опери «Семіраміда» Дж. Россіні та «Святкової увертюри» Д. Шостаковича?

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Дізнатися про історію виникнення опери.

Учні виходять із класу під музичний супровід (увертюра до опери «Севільський цирульник» Дж. Россіні).

ДОДАТОК ДО УРОКУ № ЗО

З ім'ям італійського композитора Дж. Россіні також пов'язана величезна кількість веселих історій. Усі їх переказати неможливо, тому пропонуємо вашій увазі найяскравіші з них.

Якось Россіні розповіли, що один спільний знайомий зібрав дуже непогану колекцію знарядь тортур.

— А фортепіано там є? — запитав композитор.— Ні? Отже, цю людину не навчали в дитинстві музики....

ГОТОВИЙ САМ ПОСТОЯТИ

Якось магістр італійського містечка Пезаро надіслав до Дж. Россіні делегацію, яка сповістила його про рішення встановити на го-ловній площі бронзову статую композитора.

— А скільки коштуватиме ця статуя? — запитав Россіні.

— Двадцять тисяч лір,— повідомили депутати.

— Було б значно краще, якби ці гроші передали мені, а я охоче постояв би сам на постаменті,— запропонував композитор.

БАЖАННЯ ДОЧЕКАТИСЯ

Якось, сидячи в театрі, Россіні шепнув на вухо своєму сусідові:

— Співак поганий неймовірно. Уперше в житті чую такий жахливий спів.

— Можливо, вам краще піти додому? — запропонував сусід.

— Жодним чином! У мене є відомості, що в третій дії героїня повинна вбити його. Я хотів би дочекатися цього.

 

 


Читайте також:

  1. ВИДИ ТА ТЕХНІКИ СЛУХАННЯ І ЙОГО РОЛЬ У МІЖОСОБИСТІСНОМУ СПІЛКУВАННІ
  2. Витоки сучасної української музики. Українська музика масових жанрів
  3. Вплив музики на життя людини.
  4. Додавання в слайд музики і звукових ефектів
  5. Організація навчання дидактичного слухання (аудіювання) і розуміння мовлення
  6. Парламентські слухання з питань молодіжної політики
  7. Проведення мною уроку музики у 1-В класі
  8. Розвиток архітектури, живопису, художніх ремесел, музики.
  9. Слухання Бенджамін Бріттен, «Путівник по оркестру для молоді».
  10. Слухання Василь Барвінський, квартет для двох скрипок, альта і віолончелі.
  11. Слухання Вольфганг Амадей Моцарт, опера «Чарівна флейта», арія Цариці Ночі, дует Папагено і Папагени.
  12. Слухання музики




Переглядів: 869

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Слухання музики | УРОК № 31 ІНСТРУМЕНТАЛЬНИЙ КОНЦЕРТ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.