МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Цифрові комбінаційні схемиЗадачі Контрольні питання. 1. RS-тригер, схема, режими функціонування. 2. Інверсний RS-тригер, його відмінності від RS-тригера. 3. Т-тригера, їх побудова та функціонування. 4. D-тригер. Чим визначається час затримки? 5. JK-тригер, схема та його функціонування. 6. Суматорний лічильник імпульсів. 7. Віднімаючий лічильник імпульсів 8. Лічильник імпульсів зі скрізним переносом, час його установлення. 9. Реверсивний лічильник імпульсів. 10. Способи побудови лічильників з кількістю станів .
1. Розробити подільник частоти з двома коефіцієнтами ділення і двома виходами: а) к1 = 10; к2 = 50; б) к1 = 12; к2 = 6; в) к1 = 6, к2 = 3; г) к1 = 3, к2 = 10. 2. Розробити подільник частоти з перемиканням коефіцієнтів ділення: а) к = 20; 10; б) к = 36; 6; в) к = 10; 5; г) к = 50; 20. 3. Розробити реверсивний ЛІ з такою кількістю стиків: а) 24; б) 36; в) 10; г) 40. 4. Розробити віднімаючий ЛІ з такою кількістю стиків: а) 22; б) 38; в) 12; г) 42. 5. Створити суматорний ЛІ з двійково-десятичним представленням інформації для лічби такої кількості імпульсів: а) 0 100; б) 01000; в) 0600; г) 0500. 6. Розробити реверсивний ЛІ двійково-десятичної системи числення для підрахування імпульсів: а) 0200; б) 01000; в) 0400; г) 0700. 7. Розробити ЛІ із зворотнім зв’язком і визначити його час затримки. Час затримки одного тригера – 10 нс. Кількість станів: а) к = 26; б) к = 46; к = 53; г) к = 82. 8. Розробити ЛІ з виявленням кодових комбінацій і визначити максимальний час затримки. Час затримки одного тригера – 20нс. Кількість станів: а) к = 23; б) к = 43; в) к = 57; г) к = 78. 9. Є генератор імпульсів з частотою 120 кГц. Побудувати подільник частоти з двома вихідними частотами: а) 20 кГц і 15 кГц; б) 10 кГц і 8 кГц; в) 12 кГц і 40 кГц; г) 1,2 кГц і 24 кГц. 10. Побудувати ЛІ на JK-тригерах (рисунок 6.13) з виявленням кодових комбінацій і визначити максимальний час затримки такої схеми. Час затримки ІК-тригера складає 50нс, а логічного елемента “І” – 5нс. Кількість станів ЛІ: а) к = 24; б) к = 42; в) к = 58; к = 76. 11. Розробити віднімаючий ЛІ зі скрізним переносом (див. рисунок 6.12) для такої кількості станів: а) 23; б) 40; в) 29; г) 38. 12. Створити реверсивний ЛІ зі скрізним переносом (див. рисунок 6.12, 6.14) для такої кількості станів: а) 10; б) 32; в) 20; г) 5. 13. Розробити суматорний ЛІ зі скрізним переносом з двійково-десятичним представленням інформації для лічби такої кількості імпульсів: а) 0100; б) 01000; в) 0500; г) 0600. 14. Побудувати подільник частоти з можливістю зовнішньої комутації таких значень коефіцієнта ділення частоти: а) 2; 8; 12; 16; б) 2; 8; 10; 16; в) 2; 4; 16; г) 2; 8; 10; 16. 15. Розробити ЛІ, який міг би лічити імпульси: а) від 0 до 40 або від 10 до 50; б) від 10 до 55 або від 20 до 65; в) від 19 до 43 або від 29 до 53; г) від 6 до 21 або від 16 до 30. 16. Використовуючи схему віднімаючого ЛІ побудувати подільник з двома коефіцієнтами ділення частоти: а) к1 = 12, к2 = 6; б) к1 = 10, к2 = 20; в) к1 = 3, к2 = 30; г) к1 = 3, к2 = 10. 17. Розробити реверсивний ЛІ з такою кількістю станів: а) 25; б) 41; в) 100; г) 50. 18. Розробити двохдекадний ЛІ за: а) суматорною схемою; б) віднімаючою схемою; в) реверсивною схемою; г) суматорною схемою зі скрізним переносом. 19. Побудувати ЛІ на JK-тригерах (рисунок 6.13) з виявленням кодових комбінацій і визначити максимальний час затримки такої схеми. Час затримки ІК-тригера складає 40нс, а логічного елемента “І” – 4нс. Кількість станів ЛІ: а) к = 10; б) к = 40; в) к = 55; г) двохдекадний ЛІ. 20. Розробити ЛІ із зворотнім зв’язком і визначити його час затримки. Час затримки одного тригера 20 нс. Кількість станів: а) к = 20; б) к = 40; в) к = 57; г) к = 60. 21. Є генератор імпульсів з частотою 60 кГц. Побудувати такий подільник частот: а) 6 кГц; 600 кГц; 60 Гц; б) 3 кГц; 300 Гц; 75 Гц; в) 20 кГц; 10 кГц; 6 кГц; г) 15 кГц; 5 кГц; 600 Гц. 22. Розробити віднімаючий ЛІ, який міг би лічити імпульси: а) від 40 до 0 або від 50 до 10; б) від 55 до 10 або від 65 до 15; в) від 45 до 19 або від 55 до 10; г) від 21 до 6 або від 30 до 15. 23. Розробити реверсивний ЛІ з такою кількістю станів: а) 20; б) 40; в) 60; г) 80. Передбачити установку лічильника в нульовий стан при суматорному режимі і одиничний стан при віднімаючому режимі. 24. Розробити двохдекадний ЛІ використовуючи: а) схему на JK-тригерах; б) віднімаючу схему зі скрізним переносом; в) суматорну схему на Т-тригерах; г) реверсивну схему на Т-тригерах. 25. Розробити реверсивний ЛІ на JK-тригерах для кількості станів: а) 16; б) 32; в) 8; г) 64. Читайте також:
|
||||||||
|